onsdag 28. april 2010

Drømmen om Ikea

I morgen håper og tror jeg det blir en tur på Ikea. Hele kvelden i går brukte jeg på å drømme meg bort inne på nettsiden dems slik at jeg vet hvor mye penger jeg må tigge til meg. Fant selvfølgelig MASSE fint!

Noen av ønskene kommer her

Denne ajetten er igrunn litt like de vi har, men nye(de vi har er ganske gamle) og litt enklere i dekoren.

Tenkte LillePrinsen skulle få seg lekebord, har store planer om å kjøpe dette og male det i hvitt og turkigrå.

Kjempelekkert bestikk! Vi har dårlig med bestikk, så dette er en av de tingene jeg SKAL ha, om jeg finner.

Bord til å ha på loftstua når den blir ferdig, koster bare 40 kr, så kanskje det blir to stykker som kan stå inntil hverandre.


Etasjefat, sysn det er litt stilig, men er ikke sikker på om dette er "drømmefatet".



Så så nydelig! Desverre tror jeg det er knøttlite, men har kjempelyst på noen lignende i stor nok størrelse til at de kan brukes til hverdags. Ser for meg hvor lekkert det er med appelsinjuice *drømme*

På lilledoen vår skal vi ha opp noen hyller, satser på disse.

Herlig osteklokke.


Tror jeg har ønska at LillePrinsen hadde hatt en sånn her siden før han ble født, men har aldri funnet en fin som passer til gutt, men denne ser jo fin og guttete ut, nå gjennstår det bare å se om jeg er villig til å lage hull i taket for at han skal få en:P

Søte serveringsfat.

Bolle i samme serien som asjetten øverst. Dette er vel nesten hovedgrunnen til at jeg vil ha nytt servise for jeg har så lyst på boller fremfor dypetallerkener.

Nostalgisk og koselig vannkanne! Nå har vi ikke noe hage her enda, men satser på noen store krukke rmed blomster her når sola finner det for godt å dukke opp igjen.

Skal ha noen hyller til vaskerommet også, det skal bli veldig godt å få ting på plass der inne. 

2 kommentarer:

  1. Kos deg masse på Ikea...håper du gjør noen kupp der... :) stor klem Ida

    SvarSlett
  2. Jeg har også hatt lyst på det etasjefatet, men da jeg så det på ordentlig på Ikea, syns jeg det så litt pinglete ut. Tror kanskje det finnes andre som virker litt mer solide.
    God tur!
    Hilsen Sissel

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...