onsdag 19. mai 2010

Drømmekjøkkenet

Minsten vår er visst veldig glad i i stelle i kjøkkenkroken til en litt større lekekompis, så nå driver vi å vurderer og leter litt etter kjøkken til prinsen vår. Viktig at han får inn gode vaner på kjøkkenet helt fra starten av;)
For noen uker siden reklamerte 2 i spann for et helt utrolig nydelig kjøkken som jeg håper vi kan ta oss råd til å invistere i om en liten stund, for dette er så lekkert at jeg aldri vil ha noe plastik eller briokjøkken i hus, noen gang! (neida, er vel ikke så kresen, men nesten...)


Kjøkkenet finnes i mange fine farger og for ikke lenge siden startet de å lage høyskap til også. Heldigvis kan man kjøpe kjøkkenet delvis, så vi/minsten får ønske oss litt å litt, synd det er så veldig lenge til jul...
Ja, det koster å være kar, men vi får satse på at det blir søsken på minsten etterhvert slik at det kan bli brukt i flere år fremover, hvis vi skulle være så heldige å eie et slikt kjøkken før minsten flytter ut;)

5 kommentarer:

  1. Så fint det var!
    Kevin fikk et plastkjøkken fra OBH nordica til bursdagen. Det syntes han var kjempegøy=)
    Men det er jo litt ustødig og lett å velte siden det er plast..
    Det sto 3+ på det, men jeg syntes det passet bra nå^^
    Når de har en egen komfyr, så er de ikke like interressert i komfyren på kjøkkenet har jeg hørt.., og det er jo litt greit

    SvarSlett
  2. Det er jo finere enn vårt kjøkken jo.. ;)

    SvarSlett
  3. Det var kanonflott.
    Har ikke hørt om 2 i spann, men kun tenkt med dette til dukka. Vet du om det kan finnes på nettet? (eller i Stavanger området).

    MammatilMali

    SvarSlett
  4. Jeg vet at 2i spann holder hus i kristiansand, men de som lager kjøkkenet finner du her http://treleker.blogspot.com/ de er lette å få kontakt med og er super hyggelige!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...