onsdag 23. juni 2010

Tallerkenhylle nr 1

Da er den endelig på plass, tallerkenhylle nr 1! Den henger i tilknyttning til kjøkkenet og har for tiden fint lite pynt på seg. Pynten satser jeg på "setter" seg etter hvert, akkurat nå er jeg nemlig veldig usikker på hvordan jeg vil ha den.

Vurderer også å pusse litt for å få litt slitte kanter, blir nok til at jeg går løs på det en dag, men først har jeg noen andre prosjekter jeg må få på plass, jeg har jo et digert skap som står ferdigmalt ute i "steinrøysa"(les; den ikke eksisterende hagen vår).

Hylla er malt i en lyslys blå farge, den er så lys at den kan se hvit ut, men på kvelden ser man ganske godt at den er blå.






Slik så vidunderet ut før den ekstreme malemester'n kom å forvandlet den! Håper ikke den tidligere eieren forbarmer seg over meg nå;)

7 kommentarer:

  1. Så flott den ble!
    Utrolig hva hvitmaling gjør altså:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig tallerken hylle!! Flotte detaljer på den! Likte gpdt de små "rommene" nederst

    SvarSlett
  3. Den ble knall bra, og så fiiin den var :D

    SvarSlett
  4. De der skålene (de godis/is...) har vi også :)
    Søte!

    Mye fint inne på bloggen din :)

    SvarSlett
  5. Knallfin tallerkenhylle det der.. med super fine detaljer!
    Syns virkelig den gjorde seg bedre etter et malingsstrøk enn orginalt ;)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...