onsdag 14. juli 2010

Puss, puss.

Det ble til at tallerkenhylla mi blei pusset litt på, så nå er den blitt shabby.
Jeg syns den mistet litt av preget av at den var malt, noe jeg syns er bra for den så så veldig "dyppa" i maling ut før jeg pussa på den, men nå er den litt røffere.


Pusset litt på skiltet for å få frem teksten.



Ble bare nærbilder, for på oversiktsbilde syns det likevel ikke så godt at den er pusset og siden jeg ikke har fått pyntet den slik jeg vil får vi vente med å publisere det bildet på en stund;)

Nå håper jeg dere har litt sol der ute for i morgen skal det øse pøse igjen sier de som kan det.

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...