fredag 6. august 2010

En gammel jernseng

Jeg har vært så heldig å arve en gammel jernseng, kjempesjarmerende er den!
 Nå er rusten pusset ned og malt over.
Det skulle ikke mer enn et størk med hammerlakk fra biltema til før den ble fin og "rustfri".

Slik ser den ut nå:






Her kommer det noen før bilder. Noen ville kanskje hatt den rusta og shabby, men kjenner at jeg ikke vil ha så mye rust inn i huset, det klarer jeg meg uten.


Senga kan klappes sammen så den blir helt flat.



Om noen uker skal denne inn på det nye hobbyrommet, frem til da får den stå på verandaen.

7 kommentarer:

  1. Den der likte jeg. :-) Kan en hver smijernsseng bli like fin som det etter litt hammerlakk? Wow... kanskje jeg skal ta et strøk på min, og selge den? Og få meg NY seng før tida? :D

    SvarSlett
  2. Så heldig du ersom har fått deg en slik jern seng.
    Knall fin var den. Jeg ville nok malt den jeg også. Enig i det med rusten inni huset.

    SvarSlett
  3. Helene, ja, jeg vil tro det er håp for de fleste jernsenger, koster hverfall fint lite å prøve, tror gubben betalte rundt 70 kr eller noe for boksen.

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Så heldig du er som har arva ei slik fin seng:)
    Greitt å ikkje dra så mykje rust inn i huset, vart knallfin!!

    Klem Anita B

    SvarSlett
  5. Olala..Lekker ja:) Ser du er fra Særp!Ille bra vet du;)

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Så flott! Heldig du er som har en slik en - jeg ville også ha lakket den - rust er lekkert, men ikke i mitt hus ;)
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. Jeg skal spore opp hammermalingen... men hva slags maling bruker du på det hvite interiøret ditt?

    Jeg tror jeg har utfordret deg... om du tørr?

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...