søndag 19. september 2010

dagens finn-kupp

Finn.no er totalt genialt, vi finner oss stadig ting der inne som får lov til å flytte inn hos oss. I dag fant jeg en lekker tallerkenhylle, den er diger, men kjempelekker! Den har rukket å få et strøk med maling etter at lille-prinsen sovna, men før den ble malt så den slik ut


Det er flotte utskjæringer og god plass, den blir helt perfekt som "bokhylle". Planen var å selge den videre etter litt maling, men etter at jeg så den i virkeligheten ble jeg ganske sikker på at den blir perfekt på hobbyrommet til mange av bøkene mine, det blir deilig å få inspirasjonen frem i lyset.
Hylla er ca 20 år gammel.
Hvis jeg er heldig med været blir den nok ferdig malt i morgen, hurra!

4 kommentarer:

  1. Så flott! Ja,finn er genialt. Hadde ikke klart meg ute.
    Ha en flott søndag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så flott den var da!! Stor og fin. Blir nok lekker når du får malt den.

    SvarSlett
  3. Å den var nyyydelig, gleder meg til og se den malt. Klemmer :)

    SvarSlett
  4. Det er jo akkurat sånn jeg ønsker meg det! Si ifra hvis du vil selge den allikevel da :) Tipper den ville passet perfekt på kjøkkenet mitt! Klem

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...