lørdag 11. september 2010

Loppehelg!

Både i går og i dag har vi vært på loppejakt. Både små og halvstore lopper fikk bli med oss hjem, det liker vi.






En grønn duk. Herlig sart farge.


Tja, veit ikke om dette kalles potetfat, men noe i den duren er det. Passer perfekt til det gamle middagsservicet vi har.








 



2 gamle stoler, de skal males og trekkes om! Nå står de ute i regnet å vasker seg litt...


En blomsterpotte som fikk nytt liv som flutelysbolle.




Flytelysene i går kveld.

En lysestake som skal bli hvit og fin.




6 kommentarer:

  1. Ble det loppis på Gressvik på deg?
    Tror kanskje jeg så deg og mannen se. Litt usikker da, men de stolene ser også kjente ut.
    Fikk iallefall med deg mye flott syns jeg.

    klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått med deg hjem!
    Gleder meg til å se hvordan stolene blir til slutt ;)

    SvarSlett
  3. hei hei..

    ja loppemarked er gøy og så mange fine ting du fant. Fant deg på nib nå idag - så fin blogg du har.

    ønsker deg en flott lørdagskveld
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Therese, ja, vi var på Gressvik både i går og i dag, nesten alle tingene ble funnet der:) Du skulle sagt hei;) Eller så vi litt stressa ut?:P

    Glemte helt å legge ut bilder av noen herlige hekla brikker, men jeg fikk de med meg hjem;)

    Koselig med nye lesere, håper det frister å komme tilbake!

    SvarSlett
  5. Ja skulle sagt hei, men var vel ganske stresset begge to!!
    Var jo helt kaos der når de åpnet. Men mulig våre veier krysses på flere loppiser da... Loverå si hei da!!!

    KLem

    SvarSlett
  6. åååå, så heldig. Utrolig mye fint du har funnet deg. Alt helt i min stil :-)

    Så koslig at du legger deg som følger hos meg. Det skal du selvfølgelig få lov til.
    Legger meg som følger hos deg også :-)

    Smil fra Astri :-D

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...