onsdag 22. september 2010

Prestasjonsangst

I morgen får jeg besøk av flere interiør"damer" her. Det skal bli veldig koselig å se ansiktene bak internettnavnene og bare kose seg og skravle en hel kveld.
Huset er ikke akkurat presentabelt for øyeblikket, men jeg satser på at morgendagen bringer meg et ryddig hus. Kan jo ikke stille opp med et rotehus når det kommer mange nye jenter i hus!



Legger med et bilde av kosekroken våres, i høstmørket. En veldig koselig plass hvor vi kan lese bøker og slappe av med prinsen våres etter en hektisk barnehagehverdag.


5 kommentarer:

  1. Nå er ikke jeg noen interiørdame ;) men syns det var en veldig fin og koselig krok dere hadde!
    Jeg er sikker på at du får et lite energi-rydde-kick i morgen før besøket løper inn døra di ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ, jeg vil OGSÅ være med på treff! :P Kjempekoselig krok dere har... Håper dere får en artig kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kos dere så masse, og ikke slit deg ut på vasking og rydding:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en veldig hyggelig kveld i går!!!
    Dette må jo gjentas!
    Kjempe koselig du hadde det hjemme!!

    SvarSlett
  5. Jeg storkosa meg..... du har d skikkelig fint å koslig!

    Hilsen Linn

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...