torsdag 14. oktober 2010

Da smeller jeg til!

Nå har jeg tatt godt i å gitt meg selv et realt tupp i rumpa, for nå må det blir litt mer fart i bloggingen igjen!
I dag har jeg tatt en bildeinspeksjon i 2. etg, resultatet skal dere få her!;)


Takene er snart ferdig malte, eller de er hverfall grunna og malt med ett strøk (sånn ca). Nå gjenstår det et strøk for å få det perfekt!


Her blir det kosekrok på rommet til LillePrinsen!


Roterommet i all sin prakt! Jeg kan love at det ikke kommer til å være så ryddig der når det blir ferdig;)


Loftstua. Platene skal opp på veggen så fort taket er ferdig.
Vi bruker glans 80 i taket, det blir lekkert!
Her gjenstår det kun et strøk i taket så er rommet klart til å få opp ferdigmalte plater på veggene, det går fort!


Vårt soverom. Til venstre her blir garderoben.


Fortsatt vårt soverom. Til venstre her blir det seng.
Fargen vi maler på veggene er chi.


Bildet er tatt fra oppløftet (inni loftstua) mot badet og trappen.

Vi har klart å bestemme oss for gulv i dag. Lurer på om det var taktisk av mannen å ta meg med på gulvtitting når jeg egentlig skulle ligget under et pledd å pleiet formen. Vi fant et gulv som garantert blir fint!
Vi har valgt oss et gulv som ikke ruinerer oss totalt og som vi kan bytte ut med god samvittighet om det skulle bli nødvendig/ønskelig. Bilder kommer senere tenker jeg;)


2 kommentarer:

  1. Det her blir bra. Kjempelurt å bruke blank maling i taket ( lært det av meg kanskje..hmmmm??? ) Ihverfall er det mye enklere å vaske enn matt maling, å det er megastilig. De i butikken så rart på meg når jeg sa jeg skulle bruke blank maling i taket, så tydelig at det ikke er så vanlig. Men KJEMPESMART!!!! og lekkert!
    Mamma

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...