fredag 22. oktober 2010

Juleønskeinnlegg nr 2

Jeg er totalt forelsket i Durance sine produkter.
De lukter magisk!
Så derfor ønker jeg meg produkter fra Durance til jul!


Bildet over er av vaskemiddelet.
Vi bruker egentlig nøytralt vaskemiddel, men om vi vil ha litt lukt på klesvasken tar vi litt av denne blandet med det vanlige vaskemiddelet vi bruker (bruker flytende til vanlig også), da varer den litt lenger og lukten får satt preg på klærne.


Jeg har ikke vært lykkelig eier av et slikt lys enda, men syns det er på tide at jeg blir det;)

Vi bruker disse produktene fra durance i dag; oppvaskmiddel, vaskemiddel, tøymykner og husvask.
Mannen i huset er veldig glad i huskaskemiddelet og oppvaskmiddelet, så kanskje jeg skal si at han ønsker seg de også kan jeg ønske meg de andre tingene??;)

2 kommentarer:

  1. Jeg liker også veldig godt Durance sine produkter- et lite snev av luksus i heimen:).
    Kjekt at du vil være med på Give Awayen min- koselig blogg du har!

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Så koselig blogg du har! Snublet over deg idag, via Lille Frøken Jensen , og hit skal jeg absolutt tilbake igjen ;)

    Duranceproduktene er fantastiske! Det første duranceproduktet jeg kjøpte, var strykevann, og nå er det jo faktisk moro å stryke klær! Hihi!

    Ha en flott helg!

    Stor klem!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...