lørdag 23. oktober 2010

Juleønskeinnlegg nr 5

Til det neste ønske fant jeg ingen eksempelbilde som var perfekt...
Men jeg skal vel klare å ønske meg noe for det;)
Hver gang jeg holder på på kjøkkenet med noe skulle jeg ønske jeg hadde et forkle, ikke fordi jeg søler allverden, men jeg vil ha noe å "henge" kjøkkenhåndkle på mens jeg jobber, for det er så greit å ha det lett tilgjengelig. Da slipper man å løpe halve kjøkkenet rundt for å tørke hendene.


Siden jeg ikke raver så mange cm over bakken er det greit å ha et knelangt forkle for min del, tror jeg.
Det kan også gjerne være nostalgisk, det hadde vært flott!
Hvitt med blonde på hadde vært perfekt!;)

De er veldig kule de forklene som kan knytes flere ganger rundt også, i den stilen som eksempelbildet viser, så er det ikke å oppdrive et hvitt med blonde kan det godt være at det er lettere å oppdrivet ett i samme stilen som over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...