torsdag 3. februar 2011

Åh, goshamei!

Hei, hei alle sammen, nå er det lenge siden sist.
Her forsvinner dagene bort i ingenting. Eller, det skjer vel noe, men lite som gjør at bloggen blir holdt i live.
Ikke har jeg hatt mye tid og lyst til å snike rundt på andres blogger heller, men nå var jeg nettopp innom en blogg som hadde et helt utrolig bildet i siste innlegget. Jeg blei rett og slett helt forelsket;)
Bildet er hentet fra weheartit.com og jeg er redd jeg må oppdrive en møbelsnekker som kan lage en slik en gangoppbevarer til meg, for denne var bare fantastisk!




Rålekker, eller hva?
Den passer nok kanskje best i en lang gang, men tror den skulle gjort nytta si i storegangen (vi har en stor og en liten gang) hos oss også;) *drømmer*

3 kommentarer:

  1. Åh kor herlig! Her sitter jeg og nyter den aller siste kaffe koppen før prinsen min skal hentes i barnehagen. Jammen artig jeg var innom deg da, for nå løste du min gang dilemma:):). Og du, jeg skal heretter besøke deg. Du har en herlig blogg!

    Klem klem,

    Jennifer

    SvarSlett
  2. Åja, den var LEKKER!
    Kul farge og;)
    Skjønner godt at du forelsket deg i denne;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. den var utrolig lekker...fy søren!!!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...