onsdag 9. februar 2011

"Det er forbudt å legge fisk her!"


Jeg fikk meg en god latter i går når vi klarte å lirke ut en mdf kloss fra settekassen våres.
Bak 2 klosser fant vi noen klare beskjeder "det er forbudt å legge fisk her!".
Det er tydelig at noen var plaget eller redd for å få fisk i skuffen sin for noen år tilbake.


Jeg skjønner ikke helt hvorfor akkurat de to rommene var tettet igjen med mdf, men jeg må si det var moro å finne noe bak, selv om jeg håpet på en stor sjekk:P

Settekassa er diiiger med mange rom. Hvor den skal få henge vet vi ikke enda, men muligheten for at den havner på hobbyrommet er bittelitt stor.

3 kommentarer:

  1. Artig! (selv om det hadde vert artigere med en 1000 lapp fra forgje århundre.. ;) )

    SvarSlett
  2. Utrolig flott settekasse, og morsom beskjed å finne :D

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...