søndag 6. mars 2011

Det er helt utrolig!

Vi har faktisk flyttet soverommet vårt i kveld!

Etter noen timer med farting kom vi hjem ganske utladet, men med middels godt mot gikk vi løs på sagflis, sagflis og atter sagflis for å få det rent, pent og støvfritt i 2. etg. Vel, støvfritt er det nok ikke, men betraktelig mye bedre ble det.
Fristelsen ble for stor så vi flyttet like gjerne sengen og alle klærne våre når vi først var i gang! O-hoy!

Det er godt, den følelsen man får når et rom begynner å bli veldig ferdig.
Når man har kommet så langt liker jeg å bare sitte i rommet å bli litt "kjent".
Følelsen av et nytt rom er veldig god.
Egentlig er det en stor befrielse! Arbeidet som har pågått en god stund er endelig historie.

Nå er jeg så utladet at jeg nesten ikke orker tanken på å legge meg, men jeg får vel en bedre dag i morgen om jeg legger meg nå enn om jeg sitter her å glor i lange tider.

I morgen skal det flyttes mer og bakes fastelavensboller!
Kan love dere noen bilder også, helt plutselig;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt soverom:) Kjenner igjen stresset med flytting, vasking og støv over alt.. men så er det kjempe herleg når ein har stressa seg gjennom det:)

    Sov godt på nytt soverom:) Koseleg blogg du har, som eg gjerne vil følgje:)
    Klem frå Nina

    SvarSlett
  2. Gratulerer :) (Håpar på bileter etterkvart)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...