tirsdag 12. april 2011

Jeg savner en god venn.

Jeg tror faktisk jeg har blitt avhengi av denne vennen.



Egentlig hadde vi ikke noe godt grunnlag for å få et nært vennskap, men med  hjelp fra noen utrolig deilige kaffesmaker gikk jeg fra å være en ikke-drikkende kaffejente til å bli ei som må sette på kaffemaskina som noe av det første som skjer når jeg kommer inn på kjøkkenet om morgenen.
Desverre hadde vennen min noen lekasjeproblemer, ja, faktisk fikk den et litt for fuktig forhold til kjøkkenbenken vår så nå venter jeg på en ny venn som ikke lekker.

Desverre hadde jeg ingen bilder av meg og dolce gusto vennen min mens vi fortsatt hadde et godt forhold, så jeg lånte et bilde på internetten.

Nå skal jeg opp å prøve å få orden på rommet til LillePrinsen. Deilig med litt gråvær, da har man ingen grunner til å ikke få gjort litt.

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du og den nye vennen kommer til å få ett godt forhold ;)
    Håper det ikke var noe problem å levere tilbake den gamle :)

    SvarSlett
  2. Det gikk veldig bra å levere den tilbake, det var visst en vanlig feil, men de har ikke inne flere maskiner her pga katastrofen i Japan, så mulig vi må vente en stund.

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...