fredag 16. september 2011

Fra liten til stor

Nå har LillePrinsen blitt så stor at han fint kan sove i storgutteseng, vi har utsatt sengbyttet en stund, men i dag bestemte jeg meg for at han skal få store senga inn på rommet.
Han er jo snart 2,5 år, bleiefri på dagen og begynner å få en del språk, da kan man jo ikke ligge i babyseng lenger!;)


Fikk også hengt opp en liten nattlampe fra ikea ved siden av senga.
Samme nattlampen har kommet opp på veggen på loftet (gjesterommet). Nå skal jeg opp å få opp gardiner og re opp senga så er alt klart for overnattingsgjester der i morgen.

Senga har fått en runde med pussepapir og litt maling her og der, men jeg fant ut at jeg ikke gidder å male den nå, det kan vente til sommeren, siden vi skal flytte å sikkert få mange riper og stygge merker på den på turen. Så senga går glatt inn i shabby stilen, bokstavlig talt!

3 kommentarer:

  1. Wow!!!! Den senga var utrolig fin! Kjempefint rom ♥

    SvarSlett
  2. Så fin senga var :)
    Du trenger jo ikke male den, kjempefin som den er nå jo <3

    Klem Ida

    SvarSlett
  3. Åååh, så fin seng!! Virker som våre barn er født nesten samtidig? Jeg har nemlig også en 2.5 åring i hus! :)

    Ønsker deg en deilig helg! Får håpe vi får så fint vær hele helgen! :)

    Klem!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...