lørdag 24. september 2011

Jeg vil ha en vegg!

I kjøkkenet i Lier vil jeg ha en vegg med tegelsten!
Nå har jeg gjort noen små justeringer på kjøkkenet så det er mulig å få en kontrastvegg med tegelsten uten at det blir helt borte bak skap og store ting.
Jeg vil ha litt slitte tegelsten, så håper mest på å finne noen godt brukte.


Jeg syns det er utrolig stilig å røffe opp et rom på denne måten, så jeg kaster med med hodet først inn i denne interiørtrenden.

Fargen på tegelstenene når de er helt ferdige er ikke bestemt enda, om de blir mot sort, rødt eller mot hvitt, kommer sikkert ikke til å klare å bestemme meg før jeg absolutt må...

God helg!


1 kommentar:

  1. Stillig! Syns også det er fint med kontraster i et rom. Gleder meg til å se.
    Ha en god lørdag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...