torsdag 8. desember 2011

En drøm om jul i Nyhuset

Det er vanskelig å la være å drømme om nytt stort kjøkken. Ikke at det vi har er så veldig lite, men kjøkknet i Nyhuset blir en del større.


Det blir neppe parkett/laminat på kjøkkenet i Nyhuset, fliser eller gulvbelegg står å sloss om førsteplassen.
Kjøkkenet er planlagt etter trekantprinsippet, kun stekovnen som blir litt utenfor trekanten.
Jeg gleder meg masse til å få kjøkkenøy!


En hel vegg med høyskap til masse oppbevaring. Kjølehjørne er det også!!
Jeg har "gitt fra meg" grovkjøkkenet, men som dere ser er det en dør innerst i rommet, den går rett inn til vaskerommet hvor det også bli en god krok til oppbevaring som en liten erstatter til grovkjøkkenet, så får vi se om det blir kjøkkenhjørne der inne eller om det blir klesoppbevaring, hehe.


Spiseplass med god plass, her skal det kunne settes inn en pult til lekser, skap til serviset eller andre nyttige møbler som trengs avhengi av livssituasjon eller årstid. Hvorfor ikke ha et juletre på kjøkkenet hvis man har plass?

Tegningene er tegnet i roomsketcher, som nå har fått inn julepynt, MORO!




1 kommentar:

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...