fredag 20. januar 2012

Boks på boks

Først må jeg bare si tusen takk for responsen på impulspyntinga mi. Jeg var veldig usikker på om jeg i det hele tatt burde poste innlegget med fare for å drite meg ut litt, at folk skulle himle med øya å tenke ironisk "godt forsjøk!". Så tusen takk for gode tilbakemeldinger, det var gøy!:D


En stor turkis kakeboks, en rund fruktkakeboks fra gamledager og en engleboks, tripp, trapp, tresko på kjøkkenhylla.


Den turkise store kakeboksen ble med hjem fra Wilmas hus (den også gitt).


Den store boksen har blitt gjemmested for godteriene i huset. Mannen min fikk nemlig panikk når nyttårsforsettet skulle startes på, da  var det bare å rydde unna! Så jeg putta alle søtsakene i den store kakeboksen.



2 kommentarer:

  1. Er gøy med fine bokser! :)
    Me like!!

    Fin fin lørdag til deg og dine
    Klemmer fra meg til dere

    SvarSlett
  2. Kjempefine bokser. Jeg kikket også på den turkise boksen hos Wilmas hus, men klarte å la være ;-) Den er kjempefin og passer jo utmerket på hylla di sammen med de andre nydelige boksene. Lurt gjemmested til godteriet.

    Ha en herlig lørdag!

    Klem
    Anett

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...