onsdag 11. januar 2012

De må ikke synges!

"Skal vi finne frem sangkortene?" spurte jeg LillePrinsen i går når han startet ettermiddagens sutretradisjon.
"Jaaaaaaaa!"  Ropte han og løp inn på kontoret/lageret.

Boksen med SingSangkortene ble tatt med ut til sofaen, men det skulle ikke synges, det var sikkert, singsangkorten var blitt til fantasikort. LillePrinsen diktet opp historier, spesielt det ene kortet, der bodde Emil, det var helt sikkert (på kortet "jeg vil bygge meg en gård").


Kortet er fra "Mine andre sangkort", som ikke bare må synges:)
Deilig å sitte litt sammen i sofa'n når mor i huset fortsatt ikke er 100% tipp topp.


2 kommentarer:

  1. Hei hei! Takk for koselig hilsen inne hos meg! jeg gleder meg kjempe masse:-) eneste problemet er at jeg ikke aner hvor jeg skal når jeg har kommet meg fram med toget!! men får vel bare spørre meg fram! hehe:-) Hvor i lier er du fra??

    blir koselig å treffe deg å! klem

    SvarSlett
  2. hei igjen!
    Jeg bor på gullaug. jeg har ikke noe studio. så tar det "litt i det fri". er ikke utdannet, bare hobby, men det blir jo mer og mer oppdrag:-) kunne virkelig tenkt meg studio, men da spiller jo penga litt inn!! har du facebook evnt? litt lettere å prate der syntes jeg. klem klem

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...