søndag 29. januar 2012

Hva skal barnet hete?

Ja, hva skal barnet hete? Eller bloggen/Nyhuset om dere vil;)
Flere har spurt meg om hva navnet på Nyhuset blir og hva bloggen kommer til å hete når vi flytter fra Fuglehuset. Skulle vi bygge et funkishus kunne vi bare kalt det Fuglekassa, hehe, men vi har ingen planer om en Fuglekasse. Navnet på Fuglehuset kom litt av seg selv, først var det "bare" Huset i Skogen, men så fikk vi stadig besøk av noen pippiper inne, så da ble det veldig naturlig å kalle huset for Fuglehuset. Passet ekstra bra at jeg heter Fuglerud til etternavn, det er ikke til å stikke inder en stol, men det var ikke derfor huset fikk det navnet det gjorde.

Det kan sikkert hende at vi er så heldige at Nyhuset pluttselig får et navn helt av seg selv, det er jo ekstra gøy når navnet har en liten historie, sånn som her.

Nyhuset kunne fint hatt et navn som sier noe om den flotte utsikten vi får, den vet vi er enorm! 
Bare se:
Bilde er fra i sommer, men fortsatt like vakkert!
Jeg gleder meg til å få denne utsikten!!!

Hvis dere har noen gode forslag hadde jeg blitt glad for innspill:)


1 kommentar:

  1. Jeg tenkte på "ørneredet" pga beliggenheten, men det navnet har ikke noen god klang etter 2. verdenskrig, så trekker forslaget tilbake :-)

    Mamma

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...