onsdag 18. januar 2012

Så mye fint

Det er så mye fint i den nye serien til GreenGate!
Syns de er så flinke til å lage sommerlige og fine ting.




Altså, det er ikke aaaalt fra GreenGate jeg syns er like fint, det kan jeg fort innrømme. Jeg er ikke så veldig begeistret for masse blomster på interiøret, i hagen er det helt greit, men på kopper og puter klarer jeg meg fint uten store rosa blomster. Mulig det egentlig er det rosa jeg styrer mest unna, ikke blomstene, for når blomstene plutselig er blå eller grå (som på bildet over) er det helt greit, hehe.

Bildene er fra GreenGate sin nettside, satt sammen av meg.

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist!
    Kjempekoselig kveld og veldig hyggelig å bli kjent med deg:)
    Jeg elsker GG, men er ikke så veldig begeistra for det blå jeg da...men det nye i grått som kommer..wow! Løp å kjøp sier jeg bare:)hihi
    Ha en fin dag:)
    Klem Line E.

    SvarSlett
  2. Jeg og likte så godt når de fikk mer dempa farger i servicene sine- synes det ver litt for mye med alle de fargene i de andre servicene. Så all ære til de, mulig det kommer på ønskelista nå.

    Ny følger av bloggen din, fra en "babyverdener"

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...