torsdag 26. januar 2012

Tusen takk

Jeg syns det er utrolig koselig at jeg har fått 20 hjerter hos BoligPluss på bare en dag!
Tusen, tusen takk!

Det fortjener en liten blomst syns jeg!


Både hode og kropp er helt utmattet etter 3 veldig aktive dager på jobb (utrolig gøy å jobbe i barnehage når man kan ake hele dagen!), men jeg ville gjerne snike nesa mi innom bloggen for å si takk! 

Alle kan trykke hver dag, så blir fortsatt veldig glad hvis dere liker:)

Ekstra koselig hvis dere skriver en liten kommentar under at akkurat DU liker! 

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig liker jeg! Selv om jeg er svært spendt på om det fortsatt blir fuglehuset når dere får nytt hus ;) Klem

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig liker jeg :) Spendt å se om det nye huset blir fuglehuset det også ;) er jo så koselig navn!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...