lørdag 25. februar 2012

Litt stille i fjøset

De siste tre ukene har det vært veldig stille her inne, det skyldes noen uker i Bestemors Kollektiv.
Treigt internett kan kalles en naturlig årsak.

Kunne så klart blogget litt i helgene når jeg har vært hjemme, men da har jeg prioritert helt andre ting (les; familien og slappe totalt av)


Kjøpte mange slike osteklokker etter jul. Helt fantastisk fine å putte forskjellig pynt inni.

Det blir nok litt stille her fremover også, for nå er det ikke lenge til vi får overta leiligheten vi skal leie i Lier.


God helg!!! Kos dere litt ekstra, det er bare lørdag en gang i uka!

1 kommentar:

  1. Så fin den var! Elsker slike klokker og veldig lurt å bruke det til å ha pynt i. Jeg har noen fine jeg også, men har brukt mine til cupcakes:) Takk for tips!

    Fineste lørdagskvelden til deg.
    Klem

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...