mandag 5. mars 2012

Fler kjøkkenplaner

Har jeg endelig tegnet drømmekjøkkenet denne gangen tro?


Det er utrolig vanskelig å bestemme seg når det kommer til kjøkken. Romløsningen må fungere på mange måter, stilen skal passe oss rent estetisk, husets stil og hverdagen vår. 
Det er viktig for oss å ha god plass til alle duppedingser, da er det lettere å holde orden.
Vi vil ikke ha mye overskap denne gangen, nå går vi for mer åpne hyller. Har hyller over vasken i dag og vi elsker de! Så vi tviholder på hyller over vasken i Nyhuset også.
Kjøkkenet skal bli husets hjerte, et sted vi kan være 24/7 hvis vi ønsker det. Alle i familien skal kunne være der å lage mat, bake, se på tv, surfe på nett, lese, gjøre lekser,ja alt uten at det blir trangt!

Har tegnet inn et lite rom til fryser eller annen oppbevaring. Rommet fungerer også som en liten gang ut til hallen.

Jeg vil veldig gjerne ha et landlig kjøkken med koselig atmosfære selv om det blir et stort rom. (det er en kombinasjon jeg syns er vanskelig å få til, hvertfall på tegninger)

Hva syns dere? Burde jeg snart kunne si meg fornøyd?

Kjøkkenet er tegnet hos roomsketcher.

3 kommentarer:

  1. Ja, det der hadde jeg sett meg fornøyd med :-) Et koselig, lunt, tøft, romslig kjøkken i landlig stil med industripreg over seg. I like! Lyst til å tegne mitt kjøkken neste gang det er aktuelt?! Hehe.

    SvarSlett
  2. Det ser veldig fint ut. Ser stort og romslig ut og kunne gjerne vært mitt drømmekjøkken iallefall. Liker rene linjer og det har du her.
    Lekkert... Go for it, girl...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Utrolig flott kjøkken du har tegnet!
    Jeg hadde nok sett meg fornøyd ;)
    Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...